sobota, 11 lutego 2023

184. Polecajka 📖

 Rzadko piszę w sieci o książkach, które nałogowo czytam ... ale tym razem zrobię wyjątek 🤔🤗.

Natknęłam się na tę pozycję wczoraj w lokalnej bibliotece ... już wiem, że w poniedziałek ją kupię 🙂🙃. Po prostu musi być w mojej biblioteczce pilota - przewodnika.

Opis z okładki brzmiał niezwykle zachęcająco, zwłaszcza dla osoby, która zna ujęte w opowiesci tereny. Swoją drogą szczegółowo opisane.

I wiecie co?

Już po kilku przeczytanych stronach, wyszukałam w nocy w sieci plebiscyt, by oddać na tą książkę swój głos. Sławek Gortych dopiero debiutuje, ale w jakim stylu 😳🥰!!! Genialna pozycja!!!

Dziś dokończyłam ją czytać i mam niedosyt, bo muszę czekać na drugi tom, który dopiero jest w przygotowaniu 🥲.

POLECAM!!! 

I książkę❤🧡💛 i plebiscyt💚💙💜.

Dla chętnych link: 

https://lubimyczytac.pl/plebiscyt/kategoria/125/debiut




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)