czwartek, 20 stycznia 2022

169. Plastusiowy pamiętnik 📚.

Tym razem zupełnie inaczej, zaprezentuję Wam swój zakup na prezent dla Little Mi ♥️. Córka kocha tę opowieść, więc dostała książkę 📚 i ... Plastusia 😍.

Kilka lat temu ulepiła sobie go sama, ale plastelina mo to do siebie, że wszystko plami. Dlatego tym razem Plastuś jest ... szydełkowy 😁. Wykonała go dla nas Kto To Miau ⚘. Polecamy!




"Jestem malutki ludzik z plasteliny. Dlatego na imię mi Plastuś. Mam śliczne mieszkanie: oddzielny drewniany pokoik. Obok mnie, w drugim pokoju, mieszka tłuściutka, biała guma. Ta guma nazywa się Myszka. A zaraz koło gumki mieszkają cztery błyszczące, ostre stalówki. A z drugiej strony, w długim korytarzu, mieszka pióro, ołówek i scyzoryk. Z początku nie wiedziałem, jak się nasz dom nazywa. Teraz już wiem: piórnik."

Maria Kownacka "Plastusiowy pamiętnik", rozdz. "Dlaczego nazywam się Plastuś"







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)