poniedziałek, 15 lutego 2021

140. Kicia Kocia, Pingwin i ... walentynki 🥰.

Pełny tytuł dzisiejszego postu powinien brzmieć: "Kicia Kocia, Pingwin, dwa kociaki, walentynki ... oraz co z tego wynikło" 🤣.

Pewnie by tak brzmiał nagłówek, gdybym była pisarzem 😅.

Tymczasem w mojej zacisznej pracowni, razem z córeczką, stworzyłyśmy sobie nawzajem prezenty 💐, akurat zdążyłyśmy na Walentynki 🥰.

Z racji tego, że ostatnio wypożyczamy sporo książek o przygodach Kici Koci postanowiłam uszyć córci bohaterkę tych opowiadań 😁. Oczywiście kupujemy, też książeczki o tej kotce, ale ... trudno je ostatnio zamówić online 🤔.

Little Mi zaś postanowiła uszyc dla mnie coś zwiazanego z zimą ... tak powstał uroczy pingwinek 🥰.

Wszystkie prezentowane dziś w poście prace są szyte przez nas ręcznie.

Dodatkowo powstały dwa kotki, każda z nas szyla jednego, ot wykorzystałyśmy ścinki bawełny 😀. Ja dla Little Mi uszylam serduszkowego kociaka, a Little Mi dla mnie kicie z kokardą 😘.

Kicia Kocia wym. 25 x 16 cm 🐱.

Pingwinek wym. 11 x 9 cm 🐧.

Kotek z kokardą wym. 11 x 8 cm 🐈.

Kotek w serduszka wym. 6 x 9 cm 🐈.


A Wam jak minęły rękodzielnicze Walentynki???







#kiciakocia, #pingwiny, #czytamsam#poczytamcimamo, #przeczytajmimamo, #przedszkolak, #calapolskaczytadzieciom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)