sobota, 18 kwietnia 2020

121. Maseczkowo nam ... 😷

Maseczki szyją się teraz prawie każdego dnia 😷, nawet moja córcia ochoczo się w ten projekt włączyła i sama już pierwszą maseczkę uszyła 😍. Jestem z Niej bardzo dumna!🥰 Little Mi kocham Cię! ❤
To tyle prywaty 😉.
Rozmiary robimy tak na serio trzy, bo ten największy udostępniony przez portal Burda.pl jest ogromny ... na trole pewnie 🤔.
W przygotowaniu są już kolejne wzory i fasony, ale przyznam się, że ten model jednak odpowiada mi najbardziej 😉. Może jest czasochłonny, ale za to piękny i idealnie się dopasowuje 😊 ... a ro teraz najważniejsze 🙂.
Tym razem uszyłyśmy maseczki z kieszonką na filtr, poprzednio jak pamiętacie filtr był już wewnątrz ... obie udoskonalamy swoje projekty 🤭.

Do stałych czytelników prośba nieśmiała ... napiszcie czasem jakiś komentarz, będzie mi bardzo miło wiedzieć, że ktoś te posty czyta i tu zagląda 🤠. Oczywiście widzę statystyki itd. ale to nie to samo, co kontakt "face to face" (czy "online to online" 😁 hihi).
Pozdrawiam słonecznie 🌞.











 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)