piątek, 10 kwietnia 2020

120. Maseczki ochronne ... 🙊🙉🙈

Czasy są takie a nie inne, więc wszelkie formy szycia przybierają teraz kształt maseczek ochronnych.
Ja także, przy wielkim wsparciu i pomocy Little Mi, uszyłam pierwsze maseczki ... teraz szyjemy ich już znacznie więcej. Wszystkie posiadają w środku filtr.
Aż chciałoby się zaśpiewać ... "wszyscy mają maski, mam i ja" ... ale to nie czas ani miejsce ku temu.
Wykrój pochodzi z Burdy, pewnie każdy z Was już tą stronę odwiedził nie raz.
Obecnie większość bawełny jaką posiadam, przeszywam na te maseczki ... od 16 kwietnia będą już przecież obowiązkowe. Choć my nosimy je od jakiegoś już czasu.
Pozdrawiamy wszystkich serdecznie i życzymy mimo wszystko wesołych i pogodnych Świąt Wielkanocnych 💐














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)