niedziela, 19 lutego 2012

63. Róże z bibuły :)

Dziś tutorial o tym, jak szybko wykonać róże ze zwykłej bibuły.
To metoda, którą przed laty poznałam w pociągu. To również mój ulubiony sposób wykonywania róż :) Przez lata poznałam wiele technik, ale stale jestem wierna tej pierwszej metodzie :)
To mój pierwszy tutorial więc wybaczcie ewentualne „potknięcia”.
Zapraszam do oglądania i tworzenia własnych bukietów.

Dnes návod, jak rychle dělat krepákové růže s obyčejného papíru.
Tato metoda, která před lety jsem se setkala ve vlaku. To je také můj oblíbený způsob, jak udělat růže :) Za ta léta jsem potkala mnoho technik, ale já jsem vždycky pravda, na první metody :)
Toto je můj první tutoriál, takže prosím odpusťte jakékoli "překážku".
Nebojte se prohlížet a vytvářet své vlastní kytice.

Heute Anleitung, wie man schnell machen Rosen aus Krepp-Papier gewöhnlichen.
Diese Methode, die ich vor Jahren im Zug begegnet. Es ist auch mein Favorit Weg, Rosen :) Im Laufe der Jahre lernte ich viele der Techniken, aber ich bin immer der Fall zu der ersten Methode :)
Dies ist mein erstes Tutorial also bitte verzeiht keine "Stolperstein".
Fühlen Sie sich frei zu sehen und ihre eigenen Blumensträuße zu tun.

Сегодня руководство о том, как быстро сделать розы из обычной бумаги.
Этот метод, который лет назад я познакомился в поезде. Кроме того, мой любимый способ сделать розы :) За эти годы я познакомился со многими из приемов, но я всегда верен первый метод :)
Это мой первый урок поэтому, пожалуйста, прости любой "камень".
Вы можете просматривать и создавать свои букеты.
 
 
Do wykonania potrzebne będą: bibuła karbowana (kolor według uznania, ja użyłam różowej i zielonej),klej, długie wykałaczki (takie, jak do szaszłyków), nici, nożyczki.

K dokončení budete potřebovat: krepový papír (barevný, jak si přejete, jsem použila růžové a zelené), lepidlo, dlouhé párátka, nitě, nůžky.

Zur Komplettierung benötigen Sie: Krepp-Papier (die Farbe, wie Sie wollen, habe ich pink und grün), Kleber, Lange Zahnstocher, Thread, Scheren.

Для выполнения вам понадобятся: крепированная бумага (цвет, как вы хотите, я использовалa розовый и зеленый), клей, длинные зубочистки, нить, ножницы.



PS z dn. 21.03.2013
W związku z licznymi zapytaniami na temat instruktażu, informuję, iż karbowanie musi być "z góry na dół" wtedy płatki pięknie wychodzą, jeśli dacie karbowanie "na boki" wówczas bibuła będzie się zrywać, a sam kwiat będzie Wam ciężko ułożyć.

12 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, też robię róże - ja skręcam tylko w rękach(kąty nieco bardziej) przez co powstaje z prostokąta płatek, a potem też składam podobnie i dodaję maleńkie płatki zielone od spodu.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, kto by pomyślał, że z bibuły takie cuda można robić! Muszę kiedyś spróbować, zwłaszcza, że tak dokładnie to opisałaś w tutorialu.
    pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie do Art shaker by Monique.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Monique - polecam, polecam :) Bardzo przyjemnie się te róże robi, no i od razu jest widoczny efekt :)
    Koniecznie potem prześlij mi zdjęcie, jak Ci się udały te kwiatuszki :)
    Nicky - tu każdy musi sobie sam stworzyć technikę, w której najlepiej skręca mu się płatki :) Ważną rolę odgrywają indywidualne predyspozycje i zdolności manualne :)
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniały mi się zajęcia techniczne z podstawówki.Podobne róże i inne kwiatki się robiło na dzień mamy
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Edith, dekuji za navstevu a mily komentar:) Ruzicky jsou kouzelne, moc se ti povedly! Zdravi Monika.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc vám děkuji za tak pěkné komentáři :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladna elegancka różą, skrecalam juz kilka ale inna metoda, dziekuje za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tą metodę stosuję już prawie 20 lat i zawsze do niej wracam, dlatego polecam :)))
    Dziękuję za komentarz i witam w gronie obserwatorów mojego bloga :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale to wytłumaczyłaś, dziękuję! Piękne róże, muszę spróbować.Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)