środa, 24 listopada 2010

7. z kart historii ... PERGAMANO (technika pergaminowa)

Gdy technika decoupage'u została już poznana (choć nadal ją udoskonalam) przyszła pora na coś nowego, całkiem odmiennego ... wręcz papierowego - PERGAMANO, a właściwie TECHNIKA PERGAMINOWA, gdyż nazwa "pergamano" jest zastrzeżona.
Przeglądając w internecie strony sklepów hobbystycznych zobaczyłam zestawy do tej subtelnej techniki wytłaczania.
Możecie mi wierzyć albo nie, ale by wykonać wszelkiego rodzaju kartki bądź obrazki w zupełności wystarczą przybory z tego właśnie zestawu dla początkujących.
Lubię wyzwania więc pierwsze kartki jakie wykonałam wcale nie były proste, ale właśnie o to w tej niezwykłej technice chodzi. Im trudniejszy wzór - tym piękniejszy efekt pracy.
I wcale nie trzeba mieć drogich książek z wzorami, ja wykorzystuję zwykłe kolorowanki dla dzieci ;)
Czasami zdarza mi się też wytłaczać pergaminową wersję znanych obrazów - na specjalne zamówienia bądź okazje ;)

 
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)