sobota, 28 stycznia 2023

183. Nowe hobby ... szydełkowanie 🧶

Dziś chwalipost dumnej mamy 🥰.

Z szydełkiem mi zawsze było na bakier 🙈, to była domena mojej mamy. Jednak po 30 latach postanowiłam się z nim wreszcie przeprosić 🙊. Kupiłam szydelko ... włóczki i sznurki zawsze jakies mam 😅. I ... do dzieła 😅.

Zrobiłam jedno oczko 🙉 ... córcia, która była obok 😍 stwierdziła, że to fajne i zaczęła sama przerabiać oczka dalej 😻... przez godzinę zrobiła ... cały dłuuuuugi łańcuszek 😳.

Jestem z niej mega dumna ❤ ... samozaparcie i zdolnosci godne podziwu 😘. Dodam jeszcze, że szydełko miała pierwszy raz w ręku  😳. Nie bede mówić, że zdolności po mamusi, bo akurat tego rękodzieła sama się nauczyć dopiero muszę hihi 😆. Coś tam pamiętam z lekcji ZPT przed laty, teraz niestety nie ma takich zajęć w nauczaniu wczesnoszkolnym ... a szkoda, bo jak widać dzieci byłyby mega zadowolone 😽.

Little Mi 😍😘🥰 ... Kocham Cie Moja Zdolniacho ❤❣💞💗!!!


... I tak oto, uczeń przerósł mistrza 😁😄🙂 ...

Łańcuszek ma 6,5 m bez rozciagania, po rozciagnieciu 8 m 😁. Brawo!!! 🥳











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)