wtorek, 11 maja 2021

152. Kwiatowo nam ... 🌷🌹⚘🌱.

 Pogoda nas dziś rozpieszcza, cudne słoneczko świeci specjalnie dla nas, temperatura przez cały dzień 28 st C 🌞. 

Nie wiem jak Wy, ale my ... kochamy wiosne! 😍♥️🥰.

Nie byłybyśmy sobą, gdybyśmy jednak tylko się opalały ... co to, to nie ... my opalamy się aktywnie 😎.

Dziś np. ja czytałam głośno  "Przygodę w warzywniaku" Joanny Krzyżanek, którą córcia wręcz uwielbia 😍, a Little Mi słuchała i tworzyła pracę plastyczną 🥰. 

Tak powstał przepiękny wiosenny bukiet w wazonie 💐.

A Wy??? Jak spędzanie te niespodziewane upalne dni???






PS.

Właśnie powstał nowy hasztag #rysujzMisią ... Little Mi pokaże Wam jak kreatywnie spędzać czas ❤.

#dumnamama #pomysłynapraceplastyczne #przedszkole #rysujzMisią

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)