piątek, 13 marca 2020

117. Teatrzyk 🧚‍♀️🧚‍♂️.

Lubicie odgrywać różne scenki z bajek lub filmów? My bardzo!!! Często odgrywamy całe filmy animowane 😉. Na szczęście piosenki za mamę śpiewa Little Mi ❤.
Tym razem powstały na szybko dwie postaci do bajki "Dzwoneczek i sekret magicznych skrzydeł" 🧚‍♀️. A mianowicie: Dzwoneczek 🌹 i jej siostra Barwinka 🌹.
Wykorzystałam stare lalki i uszyłam im nowe stroje, a Little Mi zmieniła im fryzury.
Jak myślicie? Udała nam się ta metamorfoza?
Wcześniej scenki graliśmy używając pacynek wyciętych z kartonu i naklejonych na patyczki (dzieło Little Mi, które też  jest widoczne na zdjęciach).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)