środa, 4 marca 2020

113. Syrenka 🧜‍♀️ ... Arielka 🧜‍♀️

Dziś jeden z moich ulubionych (choć trudniejszych) projektów ... 😉
Little Mi chciała dostać w prezencie coś miłego, przyjemnego i ... związanego z syrenką 🧜‍♀️.
Tak powstał specjalny kocyk, a właściwe śpiworek ... w formie ogona syrenki 😁
Wykorzystałam do niego piękną bordową bawełnę w kratkę oraz szare minky w kropki ... ☘.
Efekt zaskoczył mnie samą ... 🌷 ... a Little Mi bardzo ucieszył ... ❤.
Śpiworek jest idealny na zimowe wieczorki z książką i herbatką ... kochamy go obie 🥰
Wymiary:
* długość to 150 cm (w tym sama płetwa ma 50 cm),
* szerokość natomiast to 50 cm w pasie oraz 60 cm w płetwie.
To my wracamy do czytania 📚 i szycia🧵, a
Wy napiszcie w komentarzach jak spędzacie zimowo - wiosenne wieczory 😉





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)