niedziela, 2 lutego 2014

98. zimowa poduszka ... zimní polštář

Na forum "Szyjemy po godzinach" w grudniu i styczniu miała miejsce kolejna wymianka prac :) Tym razem tematem przewodnim były poduszki, a dokładniej "zimowa poduszka - technika dowolna" :) Miało być wesoło, przytulnie i w barwach zimy :)

Na fórum "šití po hodinách" v prosinci a lednu byla další výměna věcí :) Tentokrát tématem byly polštáře, a konkrétně "Zimní polštář - nějaká technika" :) Mělo to být zábavné, útulné a v barvách zimy :)
 


Ja postanowiłam zrobić coś nowego, poduszkę w technice trapunto :) Choć jest to pracochłonna technika to z efektów jestem bardzo zadowolona :) A i moja wymianka była szczęśliwa, że dostała taką podusię :) Przyznam się, że gdy poznałam temat wymianki, od razu wiedziałam komu taką poduszkę chciałabym podarować, "maszyna losująca" okazała się dla mnie szczęśliwa bo właśnie tą osobę dla mnie wylosowała :)
Nowy projekt powędrował więc do Grażynki :)


Rozhodla jsem se udělat něco nového, polštář technikou trapunto ​​:) I když je to metoda náročná na práci, jsem jsem velmi šťastná s ji efektu :) A moje vymiena byl ráda, že dostala takovy polštář :)
Přiznám se, že když jsem se setkala s tématem výměny, okamžitě jsem věděla, pro koho bych chtěla darovat tuto polštář, "lotto stroj" ukázal se být šťastný pro mě, protože vytáhl pro mě tuto osobu :)
Nový projekt pojel do Grazynky :)



W zamian ja dostałam przepiękną poduszkę plecioną w technice canadian smocking, nauka tej techniki od roku widnieje na liście moich kolejnych projektów, tym bardziej się cieszę, że Agnieszka podarowała mi poduszkę wykonaną właśnie w tej cudownej technice :)
Výměnou jsem dostala krásný polštář tkaný technice canadian smocking, učít se te techniky je na mém seznamu budoucích projektů, tím více jsem potěšena, že Agnes mi dala polštář vyrobený tuto nádhernou technikou ​​:)


A tu obie poduszki obok siebie :) Prawda, że pięknie się prezentują?
A tady jsou obě polštářky vedle sebe :) Pravda, že jsou krásně?


 

28 komentarzy:

  1. Poduszki obie przepiękne, nie wiem która ładniejsza, gdyby mi przyszło wybrać miałabym dylemat.A metody ich wykonania to dla mnie czarna magia,dlatego tym szerzej otwieram oczy i podziwiam,podziwiam,podziwiam te cuda!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu :))) Twoje słowa jak zawsze dodają skrzydeł i zachęcają do dalszych eksperymentów :)))

      Usuń
  2. Ta podusia ze śnieżynką już na forum mnie urzekła...a o tej plecionce jedynie pomarzyć mogę;-)może kiedyś opanuję takie umiejetności,a narazie kibicuję w tworzeniu tych małych cudów;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko czasami wystarczy spróbować ... a potem już tworzysz dzieła daną techniką, zafascynowana ich powstawaniem :)))
      Dziękuję bardzo :)))

      Usuń
  3. Obie poduchy są prześliczne. Obie techniki bardzo efektowne - jeszcze ich nie próbowałam ale myślę, że się skuszę - Katarzyna5

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Kasiu ... TAK ... spróbuj ... to bardzo fajne i ogromnie wdzięczne techniki ... od razu widzisz efekty tworzonych rzeczy :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  4. Oba dva jsou prenadherne, jste holky sikulky! :)) Moc zdravim, Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahojky Moniko :)
      Moc Ti děkuji za návštěvu a komentář :)))
      Ja taky často se dívám na tvuj blog a obdivuji tvou práci :)))
      Zdravim

      Usuń
  5. doskonale wykonana jest ta poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :))) Cieszę się, że Wam się ta podusia podoba :)))
      W planach mam już następne :)))

      Usuń
  6. Hi there, of course this article is actually nice and I
    have learned lot of things from it regarding blogging.
    thanks.

    Also visit my weblog masterchef uk hosts

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnificent website. Lots of helpful info here. I'm sending
    it to some friends ans also sharing in delicious. And certainly, thank you
    in your sweat!

    Also visit my webpage; Avonlea Reviews

    OdpowiedzUsuń
  8. Very nice post. I just stumbled upon your blog and wanted to say that I've truly enjoyed surfing
    around your blog posts. After all I will be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

    Have a look at my web blog ... Garcinia Lean Review

    OdpowiedzUsuń
  9. That is really fascinating, You are an excessively professional blogger.
    I have joined your rss feed and stay up for in search of more of your magnificent post.

    Also, I have shared your website in my social networks

    My web site :: Eremax Reviews

    OdpowiedzUsuń
  10. This post is priceless. When can I find out more?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you 🌷 ... I just started adding new posts. I hope you like them too ☘.

      Usuń
  11. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I find It truly useful & it
    helped me out a lot. I hope to give something back and aid others like you helped me.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I am happy ⚘ and thank you for your visit to my blog 🌱.

      Usuń
  12. Saved as a favorite, I love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Great site. A lot of helpful info here. I'm sending it to a few
    buddies ans additionally sharing in delicious.
    And naturally, thank you for your sweat!

    OdpowiedzUsuń
  14. I always spent my half an hour to read this blog's content everyday
    along with a cup of coffee.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much!
      For this visitors of my blog I want to continue writing posts.

      Usuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)