środa, 6 listopada 2013

90. nowy dział :)

 Moi drodzy, dziś nietypowy wpis - założyłam nowy dział :)
W związku ze zmianami jakie prowadzam w swoich pracach, postanowiłam pokazać Wam z jakich tkanin powstają moje "dzieła" :)
W większości są to czeskie bawełny, które mnie zachwycają swoją barwą i jakością :)
Tkaniny to 100% bawełny o gramaturze ok. 200 g/m2 - po prostu idealne na ciekawe projekty :)
Przy okazji powstała nowa zakładka  TKANINY bawełna LÁTKY bavlna :)

Milí přátelé, dnes, neobvyklý vstup - začala jsem nový oddíl :)
Vzhledem ke změnám, které vedou k své prácijsem se rozhodla ukázat vám látky, které používám při své "práci" :)
Většinou se jedná o české bavlny, které zaujmou svou barvu a kvalitu :)
Materiál je 100% bavlna s hmotností cca 200 g/m2 - perfektní pro zajímavé projekty :)
Mimochodem založila jsem novou kartu bavlněné TKANINY bawełna LÁTKY bavlna :)

 
 
 
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. nie dziwię się że Cię zachwyciły,są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Ogromnie mi się podobają i super się z nimi pracuje :-)

      Usuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)