wtorek, 4 października 2011

51. Mikołajkowe Candy :) Mikuláše Candy :)

Słoneczko pięknie świeci, dookoła "złota" jesień, pora jednak pomyśleć o grudniowych prezentach :)
Zapraszam zatem wszystkich na kolejne candy :)
Zasady znacie:
- komentarz pod tym postem,
- podlinkowane zdjęcie na waszym blogu (osoby bez własnego bloga proszę o podanie adresu e-mail)
- dołączenie do grona moich obserwatorów
Ach! ... nagrody :)
Tym razem do zdobycia sporo "słodkości" :)
... coś uszytego, coś serwetkowego, coś kolczykowego, coś ... NIESPODZIANKOWEGO :)
Jednym słowem: MEGA PAKA, w której znajdą się rzeczy wykonane we wszystkich technikach hand made, jakimi się zajmuję :) Sporo tego będzie :)
Sunny krásně svítí, po celém "zlaté" podzim, však je to čas přemýšlet o prosinci dárky :)
Proto zveme všechny více candy :)
Pravidla znáte:
- komentář k tomuto příspěvku,
- propojený obrázek do svého blogu (těch, které nemají vlastní blog, prosím, zadejte svou e-mail)
- připojit ke svému okruh pozorovatelů
Ah! ... ocenění :)
Tentokrát se dostat hodně "sladké" :)
... něco ušít, něco ubrousky, něco náušnice, něco ... PŘEKVAPENÍ  :)
Jedním slovem: MEGA PACK, v které budou věci udělaní ve všem ruční techniky, co dělám :) A hodně této bude :)

108 komentarzy:

  1. No to ja pierwsza ustawiam się w kolejce :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga za MARZYCIELKĄ staje w kolejke.Do obserwatorów nie zapisuję się,bo mam Cie pod ręką od dawna w pasku bocznym na moim blogu.Pozdrawiam i cierpliwie będę czekac...

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja, i ja ustawiam się w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jakie cuda niespodziankowe czekają ;o) Ja bardzo chętnie dołącze do grona chętnych na takie cukierki ;o)
    Buziaki
    Mysia z http://mysiowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ tu mnóstwo prezentów!!! Ustawiam się grzecznie w kolejce z nadzieją, że to mi się poszczęści:)) Zapraszam do mnie: http://robotkowetoiowo.blogspot.com/2011/09/ogaszam-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapisze :D
    melasia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką przyjemnością i ja ustawiam się w kolejce po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tak przejrzałam Twoje prace i muszę przyznać ze mi się podobają:) sama też robię zdjęcia mojej biżuterii ze storczykami:D zapraszam na moje słodkości!

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham cukierasy i niespodzianki :) Ustawie sie w kolejce - moze akurat los sie usmiechnie do mnie ? :)ciumki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow udało mi się kleić podlinkowane zdjęcie - więc wpisuję się skromnie do kolejki po takie cudności - moooże akurat taka gwiazdka u mnie zaświeci :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie się zapiszę na cukiereczka :)

    Jednocześnie zapraszam na moje candy z okazji przenosin na nowe miejsce :)
    www.cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No i ja obowiązkowo staję w kolejce po słodkości :)
    Buziaki
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju, jeju ;d
    kocham niespodzianki więc ustawiam się w kolejce ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To i ja ustawiam się w kolejce i niecierpliwie czekam na losowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj candy w sam raz dla mnie:)
    http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapoluję chętnie i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce, uwielbiam niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    Obserwuję :)
    Kocham niespodzianki :)
    http://aleksandrowemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam niespodzianki i grzecznie ustawiam się w kolejce ;) Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam! Chętnie ustawię się w kolejce po słodkości, bo podobają mi się Twoje prace...
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I ja chętnie stanę w kolejce;)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawie się zapowiada to Candy, więc nie może mnie tu nie być. Zapraszam również do mnie na niespodziankowe candy

    OdpowiedzUsuń
  24. i ja spróbuje
    pozdrawiam Kasia
    ka.strzalka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Może do mnie przyjdzie tym razem Mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę mega paka!
    Ustawiam się do Mikołajki w kolejce :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie spróbuje szczęścia a może się uda :)
    Pozdrawiam
    http://moje-robotkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam niespodzianki :)
    pozdrawiam :)
    http://napolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja także sie zapisuje lubie niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  30. ustawiam sie i ja w kolejce i czekam:-))))
    pozdrawiam!
    http://eesophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku! Takie słodkości, że nie sposób przejść obojętnie:0) cChętnie przechwycę :))

    OdpowiedzUsuń
  32. i ja się z chęcią dopiszę!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaaaa!niespodzianka, niespodzianka!!!! kochaaam:DDD ja już też zaczynam szydełkować, frywolitkować i tworzyć przedświątecznie, a do zabawy chętnie dołączę: kjujik666@gmail.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja śpieszę się, żeby się zapisać na te cukierasy :)
    http://robotkowo-jessi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Chyba każdy lubi niespodzianki!;)
    z chęcią ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  36. to ja też ustawię się w kolejce do mikołaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłaszam się ! ;))
    loOovelyy@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja sie z przyjemnoscia ustawiam w kolejce i zaprasam do siebie rowniez na candy.http://swiatkasiuleczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Sympatycznie tu u Ciebie :) staje w ogonku i zapraszam na swoje cukiersaki http://tworypysi.blogspot.com/2011/10/okrago-jest.html

    OdpowiedzUsuń
  40. zgłaszam się:)
    pesymistka13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja dopisuje się do kolejki. Ciesze się, że tu trafiłam i zapraszam do siebie na candy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Skoro to wielka niespodzianka to nie musisz mnie namawiać!
    madzialenkujemy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się ;D

    http://wpluszowymraju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też staje do zabawy i zapraszam do siebie
    aldonka40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie dołączam się do tej zabawy. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie się zapiszę i zapraszam na mój konkurs http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Może w tych specjałach znajdzie się dla mnie miejsce... Spróbuję... I zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  48. Och nie sposob sie na takie candy nie zapisac.Pozdrawiam serdecznie wlascicielke bloga
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Staję w kolejce po tą wielką pakę :)
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam niespodzianki zwłaszcza takie duże.
    Pozdrawiam, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  51. grzecznie staję w kolejce po niespodzianki i niecierpliwie czekam na losowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się ;) Kasia0412@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. spróbuję również :) aż żal opuścić taka okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  54. To stoję w nadziei że Mikołaj okaze się dla mnie łaskawy :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. uwielbiam niespodzianki więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce :))
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. To ja też się podpisuje pod tą długą kolejką i grzecznie czekam

    OdpowiedzUsuń
  57. po takie cudeńka to i ja stane w kolejce :) pozdrawiam
    http://haftyskowerobotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Lubię prezenty, a na mikołajki dawno już nic nie dostałam...

    OdpowiedzUsuń
  59. Kto by nie chciał MEGA PAKI? ;)
    Zgłaszam się! :)

    martyncia2@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Kolejka już długa,ale postoję troszkę:)http://mojerobotkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Oczywiście ustawiam się w kolejce po nagrodę :P Z moim szczęściem nie liczę na cud, ale... spróbować nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zgłaszam się :)
    kati.sc625 @interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja :D
    Obserwuje jako npmg
    baner w pasku bocznym na : stylizacje-i-makijaze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. taką fajną paczkę to i ja chcę dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam.
    Uwielbiam niespodzianki a jako, ze ...
    sama probuje...
    Pozdrawiam
    renata1509@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. To i ja stanę w kolejce. ;)

    e-mail: shapeshifterka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja już czekam w kolejce. Uwielbiam robótki i zawsze przydają mi się różne skarby. Chętnie przygarnę coś od Ciebie, zdolna kobieto. Pozdrawiam. renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Zapisuję się również i zapraszam na moje candy!papa

    OdpowiedzUsuń
  69. Bardzo chętnie stanę w kolejce i zostanę obserwatorem! pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. To ja też stanę w kolejce za niespodzianką :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję ; ). Umieściłam banner z linkiem do Twojego rozdania na pasku bocznym ; http://myworldandmycrayons.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Ewelina ♥.

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej. Z przjemnością ustawiam się w kolejce na 79 miejscu. Może będzie szczęśliwe. W końcu to rok moich urodzin :)Pozdrawiam winka1979@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam się :) bemeraude@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Dopisuję się, a nuż się uda :) Byłoby cudownie ;)
    Pozdrawiam cieplutko,
    ania19954@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Zgłaszam się. Obserwuję. Banner wstawione :).

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam

    I ja chcę dołączyć do kolejki :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://weavingcraft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Zapisuję się :)
    klaudia87i@gmail.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja również dopisuje się do listy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Aaaale chętnych! Ja również się zgłaszam :):)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super rzeczy tworzysz...
    Z miłą chęcią zapisuję się na candy i mam nadzieję że w końcu będę miała szczęście
    pluciennikola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Oj kusisz bardzo :).

    Zapisuję się i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  83. stoję w kolejce :)
    http://maartiiiina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. chętnie się zapiszę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Zgłaszam się :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. I ja chętnie ustawię sie w kolejce :-)
    Pozdrawiam cieplutko
    pamega@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Ustawiam się w kolejce bo uwielbiam niespodzianki i oczywiście obserwuję :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Staję w kolejce po cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Lubię niespodzianki więc w kolejeczce stanę:)Pozdrawiam:)
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. uwielbiam słodkości ;) a te niespodziankowe najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  91. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda

    OdpowiedzUsuń
  92. niesamowite słodkości! mogę dołączyć do zabawy...? uwielbiam niespodzianki!
    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja również bardzo chętnie, bo na pewno cukierasy będą przecudne:)
    zapraszam również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  94. niespodzianki sa miłe ;)
    a moze sie uda ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Lubię niespodzianki,a taka na pewno by była miła :) Zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja tez się ustawiam:)
    linus9[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się.
    Zdjęcie podlinkowałam, obserwuje z tego konta.

    OdpowiedzUsuń
  98. Jeszcze zdążę :) Zgłaszam się na candy i jestem bardzo ciekawa co tam dla nas przygotowałaś :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  99. Jaka miła zabawa :-) Stane sobie w tym ogonku i poczekam grzecznie na losowanie :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)