środa, 3 sierpnia 2011

44. kotki ... kočičky ... die Katzen

Ponowne odkrycie haftu krzyżykowego i fascynacja szybkością jego wykonania trwa u mnie nadal.
Dziś prezentuję nowy obrazek, modny obecnie PINKEEP :)
To mój pierwszy obrazek tego typu więc proszę o wyrozumiałość.
W pinkeepie wprowadziłam pewną zmianę, nie użyłam szpilek, tasiemkę umocowałam francuskimi pętelkami.
Efekt wydaje mnie się zarówno ciekawszy, jak i bezpieczniejszy dla dzieci :)

Dnes jsem prezentaci nový image, nyní módní PINKEEP :)
To je moje první obraz tohoto typu věc tak prosím o trpělivost.
V pinkeepie přijala změnu, nepoužívala kolíky, pásky upevněny francouzsky smyčky.
Efekt se mi zdá zajímavé a bezpečnější pro děti :)

Heute stelle ich ein neues Bild, jetzt modisch PINKEEP :)
Das ist meine erste Bild von dieser Art der Sache also bitte haben Sie etwas Geduld.
 In pinkeep verabschiedete ich eine Änderung, nicht verwende ich Stifte, Band nähte ich mit französisch Schleifen an.
Der Effekt scheint mir interessant und für Kinder sicherer :)

7 komentarzy:

  1. Świetnie wyszedł Ci ten pinkeep! No i do tego ten koci motyw! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne :)
    Pozdrawiam
    Kre-Akcja

    OdpowiedzUsuń
  3. koty cudowne i chociaż ja nie jestem miłośniczką kotów jako taką, to jako motyw w sztuce zawsze bardzo mi się podobają :)Robisz cudowne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kocie motywy, a Twoje dzielo jest pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pinkeep jest po prostu boski!!!

    Michalina

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczęta ślicznie Wam dziękuję za te wszystkie miłe opinie :)))
    To mój pierwszy pinkeep i pierwsze kocie motywy - więc tym bardziej doceniam Wasze słowa :)))
    Pozdrawiam Was serdecznie, wiosennie, słonecznie :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)