czwartek, 13 stycznia 2011

26. drobna rada :)

Przeglądałam dziś blogi i strony internetowe związane z biżuterią artystyczną i zaskoczyła mnie forma ekspozycji gotowych kolczyków.
Dziewczyny kombinują z różnymi materiałami i ramkami, a efekt nadal nie jest zadowalający.
Postanowiłam zatem podzielić się z Wami moim patentem na taki ekspozytor.
Jest prosty i łatwy do wykonania :)
Na samym początku mojej pasji tworzenia biżuterii trafiłam na materiał, który wydał mi się idealny do prezentowania i przechowywania kolczyków. To zamsz poliestrowy z dziurkami.
Wystarczy zrobić (lub kupić) drewnianą ramę, obić ją zamszem i ekspozytor gotowy.
Zrobiłam już sobie kilka takich ekspozytorów, część w formie obrazów do zawieszenia na ścianie, a część ze stojakiem (tu musicie pamiętać o zamontowaniu zawiasów, wtedy stojak zamyka się pięknie jak książka, a kolczyki nie spadają).
Co ciekawe dziurkowany zamsz poliestrowy ma rozstaw otworów co 1 cm, więc idealnie przeplata się przez nie bigle :)
 
 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

2 komentarze:

  1. Ekspozytor to rewelacyjny pomysł, gratuluję. Gdzie ty ten zamsz znalazłaś ? Co do Twoich prac -zachwycają mnie swoim urokiem i kreatywnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypatrzyłam go kiedyś na jakiejś aukcji :)))
    Od tamtej pory szukam go w sklepach online i stacjonarnych ... ale bez rezultatu ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)