sobota, 11 grudnia 2010

13. z kart historii ... KWIATY Z BIBUŁY

Kilkanaście lat temu jadąc pociągiem przez Polskę obserwowałam co robi siedząca naprzeciwko mnie kobieta. A ona cięła bibułę na małe kawałeczki, rolowała ją i łączyła poszczególne płatki.
Zapamiętałam kolejność, a potem odtworzyłam zaobserwowane czynności.
Tak nauczyłam się robić róże, moje pierwsze bibułkowe kwiaty.
"Podróże kształcą" to stare porzekadło sprawdziło się w moim przypadku :)
Dziś oprócz róż robię również krokusy, goździki, kaczeńce, maki, słoneczniki i żonkile.
Jednak kwiatami, które uwielbiam tworzyć z bibuły są ... róże ;)
Przez lata poznałam kilka technik ich robienia, pozostaję jednak wierna tej pierwszej metodzie, podpatrzonej wtedy w pociągu ;)
Dziękuję osobie, która uwielbia te kwiaty i mobilizuje mnie do ciągłego udoskonalania tej techniki tworzenia róż ;)
Dzięki Tobie robię piękne bukiety ;)
 
 
 
 


 
 
 
 

 
 
 
 
 

 
 
 

7 komentarzy:

  1. Wypieszczona robota..kwiatki cudowne,dziekuje za komentarz u mnie,który zmobilizował mnie do tworzenia takich róz.Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne róże, widać podróże kształcą;) ostatnio widzę że bibuła wraca do łask:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniś ... bo bibuła to bardzo wdzięczne tworzywo ;)))
    ... poza tym ... efekty widać od razu ;)))
    Ja również Was pozdrawiam drogie Panie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. owszem ładne,ale ja mam pytanie...dlaczego tylko róże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym wpisie były akurat róże, inne kwiaty z bibuły będą w osobnych postach :)))
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  5. Dziękuję za piękny blog,inspirujący dla początkującej.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za tak piękny komentarz :) Mam nadzieję, że znajdziesz na moim blogu dużo ciekawych inspiracji, a potem zademonstrujesz swoje prace :)
      Niestety ostatnio mam mało czasu na dodawanie nowych rzeczy, ale postaram się to uzupełnić ... ciągle bowiem tworzę coś nowego: poznaję nowe techniki, wymyślam wzory do nowych projektów itd. :)
      Bardzo serdecznie Cię zapraszam do częstych odwiedziny w moich skromnych blogowych progach :)))

      Usuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)