czwartek, 16 grudnia 2010

17. "pergamano" religijne

Moją ulubioną metodą zdobień jest technik pergaminowa.
Posługuję się nią od roku i ciągle udoskonalam swój "warsztat".
Te wytłaczane grafiki mają w sobie tyle gracji i subtelności, zaś ich wykonanie wymaga tyle cierpliwości i delikatności, że oczekiwanie na efekt końcowy jest niezwykle emocjonujący :)
Na specjalne okazje stworzyłam serię grafik o tematyce religijnej. Wyzwaniem było już samo stworzenie wzoru, potem wytłaczanie pergaminu, to już była czysta przyjemność :)
Dziękuję osobie, która zmobilizowała mnie do stworzenia tej serii i uwierzyła, że potrafię to zrobić :)
Dzięki Tobie robię kolejne wzory grafik :)
 
 
 


2 komentarze:

  1. Rewelacyjne są, i robią na mnie ogromne wrażenie, takie delikatne i piękne. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję ;)))
Naprawdę doceniam wasze komentarze, bardzo dziękuję za poświęcenie czasu, aby odwiedzić mój blog ;)

Děkuji ;)))
Opravdu oceňuji vaše komentáře, děkuji moc za čas navštívit můj blog ;)

Vielen Dank ;)))
Ich schätze Ihre Kommentare, ich danke Ihnen sehr für die Zeit nehmen, um meinen Blog zu besuchen ;)

Thank you ;)))
I really appreciate your comments, thank you so much for taking the time to visit ;)